Як виглядає Digital Marketing зсередини, обговорили у Херсоні

Як виглядає Digital Marketing зсередини, обговорили у Херсоні
Олексій Уманський, JS Developer, AnyMind Group, представив “погляд людини, яка потрапила в індустрію” цифрового маркетингу. Він розповів, як працює, чим живе та куди рухається digital marketing, які у цій сфері використовують продукти.

Спікер розглянув діджитал-технології та основні інструменти реклами в інтернеті:

  • Використання платформ SSP (Supply Side Platform) з боку пропозиції та DSP (Demand Side Platform) з боку попиту, призначених для продажу "impressions" — переглядів сайту.
  • Індикатор ADX і техніку продажу W
  • DMP (Data Management Platform) — платформу управління даними для таргетування у рекламі, представлену двома сервісами: DCA (для Східної Європи) та Lotame (для західного ринку).
  • Tag service (Google Tag Manager) — для контролю та фільтрації контенту.
  • Header Bidding, Keyword check і third-party сервіси з безпеки, збору статистики і т.ін.
  • Платформу Adloox для верифікації трафіку та інтернет-майданчиків.

Дивіться презентацію на SlideShare.

Фото — на Flickr, а відео — на YouTube.