Як говорити в IT-бізнесі на складні теми, обговорили на IT talk у Києві

5 листопада 2019
Як говорити в IT-бізнесі на складні теми, обговорили на IT talk у Києві
Михайло Завілейський (Global Organizational Development / General Manager, DataArt) розповів, як вирішувати робочі проблеми без шкоди для репутації та душевного спокою.

Говорили про те, що комунікація — це взаємодія з людьми, а не просто розмови. Дуже часто комунікація і є нашою роботою, тому важливо бути розсудливим і діяти раціонально, щоб співпрацювати ефективно та досягати бажаного результату. Крім того, важливо зберігати внутрішню стабільність і враховувати, що люди можуть мати різні комунікаційні рівні, стилі та інструменти.

Михайло поділився правилами взаємодії з людьми, які він сформував із власного досвіду. Серед них:

  1. Ввічливість у всіх її проявах.
  2. Стояти на позиції “ми”, а не “я”.
  3. Забути минуле, жити тут і зараз, думати про майбутнє.
  4. Шукати справедливість і правду безглуздо, їх немає.
  5. Мінімізувати несправедливість, а не брехати.

При цьому важливо враховувати, що ці правила не варто намагатися використовувати, коли ви не маєте внутрішніх ресурсів та енергії. Щоб вони працювали, необхідно почуватися добре. Якщо це не так — краще зробити паузу, відновити емоційні ресурси та потім повернутися до питання.

Відео доповіді:

Андрій Михальнюк (Solution Architect, DataArt) про зустріч:

“Михайло коротко та лаконічно позначив важливість внутрішніх комунікацій. Особливо коли вони стосуються термінових питань, що потребують вирішення просто зараз або в найближчому майбутньому. Дуже сподобалась теза, що пошуки винного або з'ясування причин минулих подій є безглуздими”.