У DataArt Kharkiv обговорили EVP і план розвитку компанії

У DataArt Kharkiv обговорили EVP і план розвитку компанії
У харківському центрі розробки провели зустріч IT talk, присвячену EVP (employee value proposition) і плану розвитку компанії.

Анна Великоіваненко (Brand Manager DataArt) детально розповіла, як зробити EVP власноруч поетапно, без залучення зовнішніх підрядників. Вона наочно продемонструвала на прикладі DataArt та одного з відвідувачів зустрічі, як це зробити.

Анна Великоіваненко: “IT Talk відвідали близько 80 осіб — це показує, що тема EVP стає актуальною не лише для великих роботодавців (на зразок DataArt), але і для компаній поменше та з суміжних галузей.

Наприклад, кейс, який ми розбирали, — навчальний інтернет-портал, що шукає редакторів, копірайтерів і дизайнерів. Навіть вони стикаються з тим, що кваліфікованих фахівців більше не стає, і конкуренція виходить на зовсім інший рівень. Якщо два роки тому ми починали активно займатися систематизацією діяльності — це було цікаво здебільшого великим компаніям (які наймали 300–500 осіб на рік), наразі це цікаво тим, хто наймає п'ять–сім співробітників на на рік. У силу того, що ми вже конкуруємо не тільки з тією діяльністю, яка є звичною. Зараз люди мають багато можливостей: відкрити свою справу, переїхати за кордон, змінити сферу діяльності, перекваліфікуватись. І питання для невеликих компаній, скоріше, в утриманні, а не тільки у найманні. Якщо цього не робити, люди будуть іти. А для компаній це критично”.

КОМЕНТАРІ ГОСТЕЙ ЗУСТРІЧІ

“Дуже круто. Помітно, що спікер володіє темою, дуже багато всього корисного винесли для себе. Дякую, що поділилися частиною внутрішньої стратегії DataArt, на наочному прикладі набагато простіше створити щось своє. Все було добре, спікер дуже драйвова і мотивуюча. Дякую за корисну доповідь, а також за поради, що робити та чого краще не робити. Бажаю подальшого розвитку!”

“Подія сподобалась, корисна доповідь і цікавий спікер. Дякую, що зібрали нас, і за невимушену, але змістовну подачу матеріалу”.

“Все дуже сподобалось! Організація відмінна, доповідь цікава (без води, що дуже порадувало), спікер харизматична. Дякую, дізналася багато нового та корисного для себе, буду застосовувати в роботі”.

“Хотілося б, щоб на такі зустрічі приходили власники бізнесу, які повинні усвідомлювати важливість бренду для співробітників (у першу чергу) та звертали увагу на існуючі проблеми. Дякую, що відкриваєте очі та мотивуєте”.

Дивіться фото у Facebook.