Турнір DataArt із Counter-Strike зроблять регулярним

24 липня
Дмитро Романець, дизайн-лід DataArt
Турнір DataArt із Counter-Strike зроблять регулярним
У червні пройшов перший чемпіонат DataArt із Counter-Strike, тепер його збираються проводити щороку. Крім того, є ймовірність, що в найближчому майбутньому з'являться й одноденні мінітурніри. Про формат змагань, учасників, живий коментар та технічні ураження розповів Дмитро Романець — дизайн-лід DataArt із Києва та головний організатор чемпіонату.

Всього на турнір зареєструвалися понад 50 учасників: 31 з України, 13 з Росії, 6 із Польщі та по одному з Англії та Аргентини. Регламент був досить складним, але якщо коротко, ми грали в режимі “Напарники”. Карти в ньому є більш компактними, раундів 16, а таймер виставлений на півтори хвилини. Змагання проходили у два етапи. На першому всіх розділили на групи по чотири команди, де всі повинні були зіграти між собою. Дві команди, які набрали на груповому відрізку більше очок, продовжували боротьбу у плей-офф за системою double elimination, тобто до двох поразок.

Більшість гравців мали середній рівень або вище, хоча знайшлись і ті, хто вперше встановив Counter-Strike — спеціально щоб битися з колегами. Через літні відпустки виявилося несподівано багато технічних поразок, але самі матчі виходили драматичними: був навіть rage quit — коли гравець раптово залишає гру без будь-яких пояснень.

Фаворит став очевидним вже після кількох ігор: виявилось, що колега В'ячеслав Прадчук зі Львова має максимально високий ранг, а в напарники до нього за жеребом потрапив ще один сильний гравець — Андрій Поліщук із Києва. У підсумку вони перемогли і, хоча спостерігати за їхньою грою було дійсно цікаво, ми як організатори вирішили наступного разу розподілити учасників за більш справедливою формулою. Гадаємо, так претендентів на перемогу виявиться більше, а грати стане цікавіше.

Матчем турніру, який запам’ятався найбільше, можна назвати фінал, який всі бажаючі могли подивитись у прямому ефірі. У наступному турнірі будемо стрімити набагато більше.

Над організацією турніру доводилося багато працювати, і зробити все самому було б вкрай складно. Добре, що в нас у компанії багато ініціативних колег, які охоче погодилися допомогти. Окрема подяка за допомогу в організації .NET-розробнику Назару Дєєву та Java-розробнику Луїсу Лірола, а за трансляцію — Іллі Лисенку, JavaScript-розробнику з Києва.

Коментував гранд-фінал Назар Дєєв — мій партнер по команді. Для нього це був перший досвід живого коментаря, вийшло непогано, але ми будемо рости і в цьому напрямку. У наступному турнірі спробуємо вийти на новий рівень — трансляції всіх матчів, починаючи з ¼ фіналу.