Технологічні тренди страхової галузі: які технології впроваджувати у 2021 році

Технологічні тренди страхової галузі: які технології впроваджувати у 2021 році
Вступивши у нове десятиріччя, страхові компанії шукають спосіб отримати стратегічну перевагу в галузі. Впровадження технологій, заснованих на великих даних, інтернеті речей і штучному інтелекті, може суттєво вплинути на страховиків, закладаючи основу для збільшення доходів і майбутніх інновацій.

Страхова індустрія еволюціонує, відкриваючи чудові можливості, щоб стати ініціатором змін. Лідери завтрашнього дня вже впроваджують передові технології, що використовують великі дані (Big Data), штучний інтелект (AI) і автоматизацію. Індустрія охоплює безліч секторів, і страхові компанії, що працюють в кожному з них — від охорони здоров'я до автомобільного страхування, можуть отримати вигоду з нових тенденцій.

Ми розповімо про ключові технологічні тренди 2021 року та про те, як вони інтегруються в сектори страхування здоров'я і життя, автострахування і страхування майна.

ТРЕНДИ СТРАХУВАННЯ ЗДОРОВ'Я І ЖИТТЯ

Пандемія Covid-19 викликала безліч проблем у галузі охорони здоров'я. Страховим компаніям довелося швидко адаптуватись до нової ситуації.

Здорові звички гідні заохочення

Клієнти звикли до персоналізованої реклами у соцмережах та кастомізованих повідомлень від банків. Незважаючи на те, що галузі страхування здоров'я і життя, безсумнівно, відрізняються від фінансових установ, клієнти все ж очікують, що страхові компанії знатимуть їх дуже добре. Тому страховики мають переосмислити свої продукти, щоб залучити нових клієнтів і зберегти існуючих. Прискорення впровадження інновацій вимагає від страховиків освоєння нового підходу, орієнтованого на клієнта.

У секторі страхування здоров'я і життя дедалі більшої популярності набувають ініціативи, що заохочують здорові звички. Ці ініціативи також покращують стосунки між страховиками і страхувальниками, оскільки так вони працюють разом для досягнення спільної мети — поліпшення здоров'я. Страховики можуть використовувати носимі пристрої, великі дані та Інтернет речей (IoT) для моніторингу, заохочення здорового способу життя та підтримки здоров'я клієнтів.

Приклади з життя

Прохання до власників страхових полісів поділитися своїми даними може виглядати нав'язливим, проте, як показують дослідження Morgan Stanley і BCG, клієнти готові поділитися даними за заохочення.

Страхова компанія John Hancock розробила програму John Hancock Vitality Plus, згідно з якою клієнтам пропонуються носимі пристрої зі знижкою, а потім на них чекає винагорода за ведення здорового способу життя та навіть можливість заощадити до 15 % на страхових полісах за рахунок досягнення цільових показників активності.

Великі дані спрощують процеси та покращують персоналізований досвід

Істотні вимоги для використання персоналізації — наявність достатньої кількості даних про клієнтів і можливість розшифровки цієї інформації. Інтелектуальний аналіз даних, штучний інтелект і машинне навчання відкривають нові можливості для компаній зі страхування здоров'я і життя, спрямованих на поліпшення продуктивності та прогнозування поведінки клієнтів.

Великі дані дають компаніям цінну інформацію щодо того, як краще обслуговувати свій ринок. Компанії, що займаються страхуванням життя і здоров'я, мають бути готовими відреагувати на технологічні зміни та усвідомити, що універсальні рішення більше не підходять. Клієнти шукають інноваційні рішення, звикають до нових цифрових технологій, і їхні погляди на розкриття особистих даних теж змінюються.

Приклади з життя

Платформа Blue Cross Blue Shield Axis (BCBS Axis) використовує великі дані, щоб надати можливість пацієнтам, роботодавцям і медичним установам ухвалювати більш ефективні рішення щодо охорони здоров'я. BCBS Axis дозволяє переглядати та порівнювати 90 % усіх лікарів і лікарень Америки. Ця система також допомагає постачальникам медичних послуг вдосконалюватись, а роботодавцям — надавати найкращі рішення для своїх співробітників.

Страхова компанія Ladder використовує великі дані, щоб спростити процес подачі заявок на страхування. Використовуючи прості запитання в онлайн-формі, Ladder поєднує технології штучного інтелекту та інтелектуального аналізу даних, що усуває необхідність витрачати час на відвідування лікаря.

Компанія Haven Life використовує великі дані, щоб пропонувати індивідуальні ціни, засновані на результатах роботи програмного забезпечення MyLifeScore. Оцінка визначається відповідями на десять простих запитань. Використовуючи 48 змінних (вік, сім'ю, вагу тощо), Haven Life розраховує ризик на основі колективного аналізу та інформації, отриманої з майже мільйону полісів страхування життя за 15 років.

Телематика сприяє персоналізації

Телематика об'єднує пристрої, що відстежують поведінку. Ця технологія може все, від підрахунку кроків до моніторингу сну та перевірки рівня активності. Інтеграція телематики у носимі пристрої надає компаніям зі страхування здоров'я і життя актуальну статистику про клієнтів.

Спочатку метою телематики було спостереження за водіями на дорогах. Однак компанії зі страхування здоров'я і життя розширюють застосування телематики в інших важливих сферах, як-от охорона здоров'я.

Приклад із життя

Компанія John Hancock пропонує інтерактивне страхування життя, використовуючи носимі пристрої Fitbit і Apple Watch у зв'язці з додатком компанії. Компанія збирає дані про заняття фітнесом та пропонує бонуси, пільги і знижки за підтримку здорових звичок.

ТРЕНДИ ІНДУСТРІЇ АВТОСТРАХУВАННЯ

Райдшеринг, телематика, автомобілі з онлайн-доступом та інші технології призводять до інновацій у сфері автострахування. Це зростання цифровізації надає автостраховикам величезні можливості для зниження виплат за страховими вимогами та задоволення потреб у нових мобільних сервісах.

Великі дані і ШІ дозволяють надавати персоналізовані пропозиції

Автостраховики адаптуються до нових тенденцій у страхуванні, від електричних і автоматизованих автомобілів до каршеринга й інтегрованих технологій: інтернету речей, телематики, ШІ. Ці технології допомагають працювати над запобіганням проблем з автомобілем ще до їхнього виникнення, надаючи переваги як страхувальнику, так і страховій компанії. Клієнти отримують вигоду, подовжуючи термін служби свого автомобіля, що економить їхні гроші в довгостроковій перспективі. Водночас страховики знижують кількість страхових випадків та підвищують якість обслуговування клієнтів.

Приклади з життя

Компанія Metromile використовує телематику, щоб пропонувати страхові поліси, вартість яких залежить від того, скільки клієнт їздить на своїй машині. Пропонуючи поліси на основі оплати за кожен кілометр шляху, Metromile вимагає, щоб страхувальники відстежували час свого водіння за допомогою невеликого телематичного пристрою, який знаходиться на приладовій панелі автомобіля.

Страхова компанія Discovery у Новій Зеландії пропонує програму життєзабезпечення, яка розподіляє винагороди і пільги для водіїв, ґрунтуючись на поведінці клієнтів. Компанія також використовує технологію відстеження маршруту, щоб визначати, коли саме з водієм стався нещасний випадок.

Carrot використовує телематичний чорний ящик чи мобільний додаток для запису поїздок водія та відстеження його звичок. Обидва пристрої стежать за поїздками та дають уявлення про пробіг і стилі керування. В обмін на надання даних і отримання хорошої оцінки, водії заробляють пункти, які можна обміняти на подарункові карти.

Програма Safeco Rewind спрямована на те, щоб допомогти страхувальникам утримувати вартість страхових полісів на низькому рівні, пропонуючи водіям, що припускаються незначних помилок за кермом, використовувати пристрій стеження чотири місяці, щоб переконатися, що вони можуть безпечно керувати машиною. Після цього компанія може ухвалити рішення про повернення колишньої вартості поліса (наприклад, до аварії).

Компанія Progressive використовує великі дані у своїй програмі моментальних знімків, щоб персоналізувати ставки страхових внесків залежно від того, наскільки добре клієнти керують автомобілем та скільки часу машина знаходиться у використанні. У застосунок також інтегровано функції моніторингу, які дають поради щодо керування, а коли клієнт їде у своєму автомобілі як пасажир, програма дозволяє встановити відповідний статус.

ТРЕНДИ СТРАХУВАННЯ НЕРУХОМОСТІ

Все розвивається і змінюється: від того, як ми взаємодіємо з нерухомістю, до технологій розумного дому та інновацій у галузі продажу й оренди. Однак найбільшою зміною в галузі страхування нерухомості є інтеграція страхових послуг із пристроями розумного дому. Вона може надати страховикам доступ до нових даних, хоча й пов'язана з підвищеним ризиком безпеки.

Технології розумного дому та ризик

Хоча технологія розумного дому є дуже зручною та пропонує страхувальникам безліч переваг, зокрема можливість керувати освітленням і безпекою, вона також надає страховикам доступ до додаткових даних. Наприклад, якщо клієнт заявляє, що в нього встановлена ​​система безпеки, та отримує за це знижку, технологія розумного дому може перевірити, чи працює ця система.

Незважаючи на те, що розумні пристрої пропонують безліч переваг у питаннях захисту власності, зручності і безпеки, вони все ще залишаються новими технологіями з сумнівною безпекою, що робить їх найбільш уразливими точками в домашніх мережах. Ці слабкі місця в системах IoT поки що є небезпечними для страхувальників і страхових компаній.

Приклад із життя

Компанія Liberty Mutual's Dwellbeing стежить за будинками страхувальників. Вона може моніторити температурний режим, стан водопроводу та оцінювати ризики, посилаючи повідомлення про необхідність технічного обслуговування будинку.

AI та ML допомагають у прогнозуванні та взаємодії з клієнтами

Страховики можуть використовувати AI та ML для складання точних прогнозів щодо власності, заснованих на її історії, місцезнаходженні, стані ремонту і попиті. Використання ШІ та автоматизації для оцінки даних може перетворити безліч даних на корисну інформацію.

Приклади з життя

Високотехнологічна страхова компанія Lemonade використовує свій бот MAYA, створений за технологією RPA (Robotic Process Automation), для автоматизації заявок, оцінки та роботи зі страховими випадками клієнтів.

Liberty Mutual використовує великі дані для розробки інноваційних інструментів для страхувальників, зокрема Total Home Score, який оцінює нерухомість залежно від місця розташування, місцевих цінових тенденцій, району, схеми руху транспорту та рівня шуму.

Дрони можуть автоматизувати перевірку пошкоджень

Дрони все частіше використовуються для створення віртуальних переглядів, тривимірних прогулянок і аерофотознімків. Але вони також дозволяють страховикам отримувати доступ до раніше ізольованих локацій і важкодоступних місць для оцінки і розрахунку ризиків.

Ці дані можна використовувати для підтвердження вартості страхових полісів, зниження витрат на перевірку, оцінки реальної вартості збитків за страховими випадками та скорочення випадків шахрайства при виплатах страховки. Наприклад, дрон може робити фото або знімати на відео дах будівлі, щоб страховики могли ретельно оглянути пошкодження перед виплатою страхового відшкодування.

Приклади з життя

Страхова компанія Allstate використовує дрони для перевірки майна, що покривається страховкою, зокрема будинків і автомобілів.

Страхова компанія GFA Generali Insurance використовувала дрони для перевірки пошкоджень понад 300 будівель після урагану Ірма, що обрушився на острів Пуерто-Ріко. Інспекція, на яку команді людей знадобилося б кілька місяців, тривала у дронів лише десять днів.

У страхової компанії State Farm є власний відділ з використання дронів для оцінки майна.

  • Україна, Remote.UA; Україна, Дніпро; Україна, Київ; Україна, Львів; Україна, Одеса; Україна, Харків; Україна, Херсон
    18 листопада
  • Україна, Remote.UA; Україна, Дніпро; Україна, Київ; Україна, Львів; Україна, Одеса; Україна, Харків; Україна, Херсон
    1 липня
  • Україна, Дніпро; Україна, Київ; Україна, Львів; Україна, Одеса; Україна, Харків; Україна, Херсон
    25 червня
  • Україна, Одеса
    25 червня