На Proggy-Buggy Contest цього року зареєструвалися 500 команд

2 жовтня
На Proggy-Buggy Contest цього року зареєструвалися 500 команд

За 5 років учасниками Proggy-Buggy Contest стали близько 3000 осіб із міст, де є центри розробки DataArt, причому число команд зростає щороку. В 2019-му на олімпіаду зареєструвалися 500 команд та індивідуальних учасників — загалом 675 осіб.

В Україні змагалися 155 команд та індивідуальних учасників — на 40% більше, ніж у 2018-му.

Також цього року DataArt:

  • вперше запустив онлайн-формат олімпіади для всіх бажаючих. Протягом 5 днів на онлайн-змагання зареєструвалися 150 осіб;
  • ввів категорії Professionals та Beginners — 27% учасників Proggy-Buggy Contest-2019 не мали досвіду вирішення олімпіадних задач.

 

 

КОНЦЕПЦІЯ ТА ПРАВИЛА

Proggy-Buggy Contest — жартівлива олімпіада, вона принципово відрізняється від серйозних міжнародних змагань. Олімпіада триває 42 хвилини, оскільки 42 є універсальною відповіддю на питання «життя, всесвіту та всього іншого», як відомо з «Путівника для подорожуючих галактикою автостопом». За цей час командам потрібно вирішити 13 алгоритмічних задач — стільки ж, скільки традиційно дається на студентських олімпіадах.

У формулюваннях завдань фігурують вигадані герої: працьовитий Проггі та його антагоніст Баггі, яким команди повинні допомогти або, відповідно, перешкодити. Інша особливість Proggy-Buggy Contest — у тому, що одна-дві задачі у списку, не дивлячись на коректне формулювання, принципово не мають розв’язання. Швидко визначивши їх, можна виграти час, правда за завдання, помилково розпізнане як таке, що не має розв’язання, команда отримує одиницю штрафу.

Олімпіада проходить англійською. Розробники можуть об'єднуватись у команди по дві чи три особи, а також брати участь індивідуально. Розв’язанням будь-якого завдання є консольний додаток, вихідний текст якого потрібно надіслати для автоматичної перевірки на сервер DataArt. Доступні мови програмування: C, C++, Free Pascal, Java, Mono C#, Python, Ruby, PHP, JavaScript.

 

 

Задача вважається розв’язаною, якщо сервер видав вердикт: OK. Перемагає команда, яка розв’язала максимальну кількість задач за мінімальний час. Дізнатися більше про концепцію Proggy-Buggy можна з матеріалу Олександра Хижі — президента DataArt Dnipro та головного натхненника змагань.

На олімпіаді використовуються задачі, за допомогою яких викладачі вузів перевіряють знання студентів 1–3 курсів профільних факультетів. Вони вимагають, перш за все, кмітливості та знань основ програмування — спортивний досвід для їх вирішення необов'язковий. У наших найближчих планах — розмістити завдання у новому розділі Skillotron — запущеної DataArt платформи для самостійної перевірки знань.

Приклади завдань і рішень дивіться на відео.

 

 

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!

Категорія Beginners

Team Total:

ARRIVA Team, Єреван, Вірменія

Winners by country:

Вірменія — ARRIVA Team, Єреван

Болгарія — Telerik Team, Софія

Польща — Alex Kovalenko, Люблін

Росія — MoonShine Team, Воронеж

Україна — Oslik-suslik-paukan Team, Харків

Winners by location:

Воронеж — MoonShine Team

Дніпро — LEFT Team

Єреван — ARRIVA Team

Київ — Mission A Team

Львів — Shkiryaniy Divan Team

Люблін — Alex Kovalenko

Одеса — IGA Team

Санкт-Петербург — Hol Rumit Team

Софія — Telerik Team

Харків — Oslik-suslik-paukan Team

Херсон — Anata Akuma Team

 

 

Категорія Professionals

Team Total:

Jackals Team, Львів, Україна

Winners by location:

Воронеж — Incredible Elephants Team

Дніпро — Runners Team

Київ — KPI_Kappa Team

Львів — XXL Team

Одеса — MIX_TEAM

Софія — Cherry Team

Переможці онлайн-формату

Brainstorm Team, Харків

Itmo-de Team, Санкт-Петербург

Євген Задорожний, Одеса

Роман Білий, Львів

Юрій Антентік, Львів

Завдяки Proggy-Buggy Contest, DataArt об'єднує досвідчених програмістів-спортсменів і тих, хто просто хоче спробувати свої сили. Ми раді, що з кожним роком кількість учасників олімпіади зростає, а географія змагань розширюється.

Фото з олімпіади можна подивитися тут.