IT talk «Чому сервісним компаніям нечасто вдається розробляти продукти» відбувся в Києві 12 січня

IT talk «Чому сервісним компаніям нечасто вдається розробляти продукти» відбувся в Києві 12 січня
Сергій Бережний, наш Product Solution Architect, розповідав про процеси управління продуктами, і про те, як саме ці процеси впроваджено (а частіше — не впроваджено) у багатьох сервісних компаніях.

Розпочали з прикладу про «кав’ярню на колесах» — простий бізнес зі зрозумілими показниками, а потім масштабували цей бізнес на сервісну розробку програмного забезпечення. Сергій розповів, що речі, які є простими та зрозумілими в офлайн-бізнесі, украй важко перенести в наші реалії віддаленої сервісної розробки. Також говорили про особливості й труднощі впровадження продуктового підходу в сервісних компаніях, отримали практичні рекомендації, як уникнути основних «пасток».

Доповненням до анонсованої доповіді Сергія Бережного став виступ Тетяни Голубєвої (Delivery Manager DataArt, Львів). Вона розповіла про приклади впровадження практики Product as a Service у DataArt, основний акцент зробила на створенні команди.

Тетяна наголосила: «Щоб створити продукти, варто змінити численні підходи в нашому аутсорсинговому бізнесі: цінності, правила роботи й багато чого іншого. Необхідно докласти чимало зусиль, і це не відбувається за один день. За найбільш скромними оцінками, на це витрачається не менше ніж півроку».

Сесія питань та відповідей спочатку була спокійною та структурованою, але потім перетворилася в активну дискусію, яка тривала протягом двох годин. Більшість питань стосувалась команди та управління. Найбільш цікаві з них: 

  • Як змінити ставлення до замовника?
  • Чому проджект-менеджери продуктові питання не можуть вирішувати?
  • Як вивести команду на «дорослий» рівень відповідальності?

Відео доповіді:

 

Презентація.

Фото.