DataArt виповнилося 22 роки

17 липня
DataArt виповнилося 22 роки
Традиційно днем ​​народження DataArt вважається 4 липня. Цього року його відсвяткували 2900 колег у 20 центрах розробки та офісах продажів у 10 країнах.

 

За минулий рік DataArt встановив черговий фінансовий рекорд — виручка компанії сягнула $140 мільйонів. До команди приєдналися 400 колег. Крім того, в 2019 році DataArt:

- отримав міжнародний сертифікат ISO 9001;

- запустив безкоштовний сервіс поліпшення резюме CV Duck для розробників;

- і відкрив офіс у Єревані, який вперше в історії компанії поєднає функції центру розробки та продажів.

 

Ігрова платформа компанії Skillotron, яка об'єднує вже 13 тисяч користувачів із понад 70 країн, отримала головну премію HeadHunter, ставши HR-брендом року в основній номінації «Світ».

 

DataArt дев'ятий раз поспіль увійшов до щорічного списку найшвидше зростаючих компаній у США — Inc. 500 I 5000, помітно збільшив присутність на європейському ринку — перш за все, у Німеччині, та залучив приватні інвестиції від фонду Da Vinci Capital. Команда компанії стала переможцем хакатону Malta Blockchain Summit, представивши платформу для проведення благодійних онлайн-лотерей.

 

DataArt продовжує активно зростати, але залишається послідовним у питанні збереження власних принципів і культури. Ми, як і раніше, приймаємо людей у компанію, а не у проект, уникаємо непотрібної бюрократії та дріб'язкового контролю, довіряємо колегам і допомагаємо їм рости. 80% співробітників DataArt бачать себе в компанії протягом найближчих трьох років, а рівень плинності у нас майже втричі нижче, ніж у середньому на ринку.

 

Ми очікуємо, що кількість наших колег сягне 3000 вже найближчої осені.

 

Більше фотографій з літніх корпоративних свят DataArt 2019 року можна подивитися в Instagram за хештегом #dataart22.