DataArt і METRO Markets працюють над B2B-платформою нового покоління

16 січня
DataArt і METRO Markets працюють над B2B-платформою нового покоління
Стартап METRO Markets належить METRO AG — групі компаній, що керують торговельними мережами, зокрема METRO Cash & Carry. Він залучив DataArt для роботи з маркетплейсом, який повинен стати найбільшим у Європі.

Об'єднана команда працює над новою ERP-системою з високим рівнем автоматизації. Рішення охоплює управління електронними контрактами, ціноутворенням і заборгованостями, маршрутами доставки замовлень.

Компанія METRO Markets, орієнтована на електронні продажі корпоративним клієнтам, заснована влітку 2018 року. Маркетплейс з усіма бекенд-системами був розроблений менш ніж за рік і вже запущений у Німеччині. Платформа надає готелям, ресторанам і кейтеринговим операторам доступ до власної продукції METRO та виступає посередником при спілкуванні з широким пулом незалежних постачальників — партнерів мережі. Покупцям доступні близько 2 тисяч товарів, зокрема електроніка, меблі, посуд, побутова хімія.

Система легко масштабується, що дозволяє розраховувати швидко вийти на європейський ринок за межами Німеччини.