Девід  Тосселл

Девід Тосселл

Віце-президент, туристична індустрія та готельний бізнес

Біографія

Девід Тосселл більше 20 років тому розпочав свою кар'єру в індустрії подорожей, зокрема у турагенції, котра належала його родині. Далі він працював у компаніях Sabre, Travelocity та Virtuoso.

Девід приєднався до DataArt у 2014 році, де обійняв посаду віце-президента з практики туризму та готельного бізнесу. Він регулярно пише як експерт для Tnooz, Hotel Business Review та CIO Review, його цитують Post, USA Today та the Wall Street Journal.

Досвід Девіда охоплює такі галузі як глобальний маркетинг і просування продукту, управління компаніями, пошукова оптимізація, e-mail-маркетинг тощо. За його плечима чимало успішних стартапів, зокрема програма лояльності для туроператорів Sabre Rewards та APInet – перший у туристичній індустрії екстранет. Крім того, Девід керував створенням TimeshareAdvisor – оглядового сайту для власників таймшерів. У компанії Travelocity він відповідав за співпрацю з більш ніж 1900 компаніями-партнерами, поміж яких були і Yahoo, AOL, American Express та AAA. Як генеральний директор CruiseLabs Девід створив міжнародну мережу веб-сайтів, присвячених пошуку та бронюванню круїзних путівок. Під його керівництвом компанія увійшла до шорт-листа премії Phocuswright Travel Innovation Summit.

До приходу в DataArt він обіймав посаду віце-президента з маркетингу WMPH Vacations/ iCruise.com.

Девід закінчив Університет Пеппердайна в Каліфорнії, а у 1997 році отримав ступінь сертифікованого туристичного агента в Інституті туризму. Він є співавтором підручника “Технології в туристичній індустрії” (1998 рік). Живе у Техасі разом із дружиною та двома синами. Разом із дружиною створив декілька програм для батьків, котрі виховують дітей із аутизмом, які допомагають родинам в організації подорожей, навчання, адаптації дітей із особливими освітніми потребами.